Záruka
Záruka na baterie a příslušenství
- Baterie a příslušenství jsou pokryty zárukou prodejce po dobu 2 let. Informace o délce záruky u konkrétního modelu jsou uvedeny v detailech výrobku v eshopu.
Záruka na Lavello dřezy
- Následující ujednání, obsažené v těchto ustanoveních a podmínkách záruky mají tento význam:
- Záruka má význam všech práv a povinností, které vyplynou z těchto ustanovení a podmínek záruky a z ustanovení Občanského zákoníku;
- Vybavením se myslí zakoupený dřez a dřez bez vad, který držitel záruky obdržel namísto vadného vybavení;
- Poskytovatel záruky je Lavello granitové dřezy v.o.s., Poděbradoa 869, 547 01 Náchod, Česká republika;
- “Zásah vyšší moci” znamená jakoukoliv vnější událost velkého rozsahu, které poskytovatel záruky nebo servisní centrum, jenž provádí nebo se chystá provést záruční opravu na vybavení, nejsou schopni zabránit a která je mimo jejich kontrolu, zahrnujíc, ale nevyčerpávajíc nepokoje, stávky, kolektivní spory, ozbrojené konflikty a přírodní katastrofy;
- Držitel záruky je osoba, která získala vybavení od výrobce a každý další vlastník vybavení, který drží záruční list, který účinně získal právo na záruku.
- Poskytovatel záruky zajišťuje záruku na vybavení po dobu 10 let ode dne jeho prodeje.
- Držitel záruky může uplatňovat svá práva také po uplynutí záruční lhůty specifikované v klauzuli 2 výše. V takovém případě je na straně držitele záruky povinnost prokázat, že vada vybavení se objevila před uplynutím této lhůty.
- Záruka je platná pouze na území České republiky.
- Záruční lhůta začíná běžet dnem nákupu, prokázaným důkazem nákupu.
- Záruka zahrnuje pouze výrobní vady.
- Pokud je vada nebo poškození výrobku zjištěno během záruční lhůty, jeho používání nebo montáž musí být okamžitě přerušena, a poskytovatel záruky musí být neprodleně upozorněn na vadu. Poskytovatel záruky není odpovědný za jakákoliv poškození nebo ztráty plynoucí z používání vadného vybavení.
- Reklamace jsou posuzovány během 14 dnů.
- V případech mimo kontrolu poskytovatele záruky, zahrnujíc zásah vyšší moci, lhůta pro posouzení reklamace může být prodloužena o dobu trvání zásahu vyšší moci, nebo o dobu trvání překážek mimo kontrolu poskytovatele záruky.
- Pokud poskytovatel záruky nesplní lhůty specifikované v kauzuli 7 této záruky, držitel záruky je oprávněn k prodloužení záruční lhůty na vybavení o čas, který trvá zpracování reklamace.
- Záruka nepokrývá poškození vybavení způsobené:
- montáží vybavení mimo soulad s přiloženým montážním návodem výrobce;
- použitím nevhodných nástrojů nebo materiálů k montáži, nesprávným používáním, tj. mimo soulad se zamýšleným použitím Vybavení a návodem k použití;
- nevhodným skladováním nebo přepravou vybavení, zahrnujíc přepravu jiným způsobem než dohodnutým s poskytovatelem záruky ve vztahu k uplatnění práv ze záruky (viz bod 13 této záruky);
- prováděním vlastních nebo nezávislých oprav a úprav;
- sraženinami z užitkové vody nebo neadekvátní kvalitou vody;
- neadekvátními vlastnostmi užitkové vody;
- nevhodnou péčí o vybavení, např. použitím nevhodných čistících prostředků a pomůcek;
- mechanickým a teplotním poškozením způsobeným nevhodným zacházením s vybavením;
- opotřebením během běžného používání;
- nesprávnou údržbou, čištěním, montáží a úpravami, které jsou v rozporu s popsanými v návodu k použití nebo v rozporu s těmi, které Vybavení vyžaduje ke správnému provozu.
- teplotám vyšším než 280 stupňů Celsia
- Vzhledem ke způsobu výroby granitových dřezů (vypalování při vysoké teplotě), rozměry uvedené v této nabídce jsou přibližné a mohou se lišit maximálně o 5 mm. Reklamace týkající se menších rozdílů nebudou uznány
- Jakékoliv mechanické vady musí být nahlášeny neprodleně, ale ne později než do 7 dnů ode dne jejich zjištění. Montáž nebo použití vadného vybavení musí být také přerušena. Pokud nejsou tyto podmínky splněny, reklamace nebude uznána. Poskytovatel záruky si v každém případě vyhrazuje právo ověření příčiny poškození. Břemeno důkazu v momentu zjištění závady je u držitele záruky.
- Při podávání reklamační stížnosti musí osoba oprávněna k reklamaci nejprve dohodnout s poskytovatelem záruky způsob vrácení vadného vybavení. Přesto však, bez ohledu na zvolený způsob vrácení zboží, náklady na doručení vybavení k poskytovateli záruky budou pokryty držitelem záruky.
- Dokázat oprávnění k uplatnění záruky je možné prostřednictvím doložení potvrzení o prodeji nebo jiného spolehlivého potvrzení o nákupu. Držitel záruky je také povinen řídit se všemi ostatními požadavky této záruky, jak je uvedeno v klauzuli 11.
- Držitel záruky je oprávněn k výměně vybavení za nové vybavení, které je bez vad, nebo k vrácení kupní ceny za vybavení. Držitel záruky je oprávněn k vrácení kupní ceny pouze pokud poskytovatel záruky není schopen vybavení vyměnit.
- Vybavení vyměněné za nové vybavení bude zcela nové a bude tvořit odpovídající ekvivalent k vybavení, na kterém byla zjištěna vada.
- Poskytovatel záruky není odpovědný za prohlášení třetích stran.
- Tato záruka nevylučuje, nelimituje a nesnižuje práva držitele záruky vzhledem ke shodě vybavení se smlouvou.
- V záležitostech, které nejsou upraveny těmito ustanoveními a podmínkami záruky, se uplatní ustanovení Občanského zákoníku