Nejčastější dotazy

Z čeho je vyroben dřez?
Žulové dřezy jsou vyráběny z hmoty vzniklé spojením drti (žuly) s pojivem (syntetická pryskyřice) v poměru 80% – 20%. Hmota polymeruje (tvrdne) ve speciálních formách, které dávají výrobku jeho tvar.
Kolik let záruky nabízíte?
Na dřezy se vztahuje 10letá záruční doba.
Jak pečovat o dřez?
Především je nutné zabránit dlouhodobému kontaktu se silně barvícími látkami, jako je šťáva z červené řepy, čaj atd. Je nutné průběžně odstraňovat nečistoty. Navíc čas od času (např. jednou za 2-3 týdny) doporučujeme ošetřit dřez jedlým olejem – suchý hadřík navlhčete olejem a přetřete dřez (musí být suchý a čistý), počkejte několik minut a druhým, čistým hadříkem otřete. To způsobí vznik ochranné vrstvy a dřez bude mít hezký vzhled.
Jak dlouho firma vyrábí dřezy?
Dřezy vyrábíme od roku 2006.
V kolika barvách se dřezy vyrábějí?
Dřezy jsou dostupné v 6 barvách.
Jaká je čekací doba od odeslání objednávky?
Standardní doba realizace objednávky je 5 pracovních dnů, toto období lze zkrátit na základě individuální dohody.
Nabízíte také jiné příslušenství?
Ano, v nabídce máme také dřezové baterie, dávkovače, sifony, přípravky pro péči o dřezy, záslepky otvorů.
Je možné si zboží vyzvednout osobně?
Ano, je to možné pod podmínkou předchozího sjednání konkrétního termínu.
Proč na zboží poskytujete záruku pouze 10 let a jiné firmy např. 35-40 let?
Granitové dřezy vyrábíme 10 let, proto s jistotou můžeme poskytnout záruku 10 let.
Jaký je rozdíl mezi sifonem s excentrickým ovládáním a klasickým sifonem?
Sifon s excentrickým ovládáním je vybaven automatickou zátkou, která je propojená se sifonem pomocí zabezpečeného drátku. Když otočíme automatickou zátku, sifon se otevře a voda vyteče z vaničky. Výhodou tohoto systému je, že nemusíme dávat ruce do horké nebo špinavé vody, abychom vypustili vodu z dřezové vaničky. Po vypuštění vody z vaničky můžeme vytáhnout sítko a odstranit větší zbytky jídla.

Sifon klasický (manuální) – odtokové sitko se vytahuje a uzavírá ručně. Aby voda neunikala z vaničky, uzavřeme sítko tak, že jej zamáčkneme.

Jsou ve dřezu vyvrtány otvory?
Pokud v objednávce není žádné příslušenství (tj. baterie, sifon s excentrickým ovládáním/ klasický sifon nebo dávkovač) pak standardně vyvrtáme pouze jeden otvor pro baterii. Pokud byl vybrán dávkovač saponátu budou v dřezu dva otvory. Pokud bude vybrán sifon s excentrickým ovládáním a dávkovač, pak vyvrtáme 3 otvory.

Lze také objednat dřez bez otvorů – tuto informaci napište v políčku dodatečné informace „Poznámky“. Všechny otvory mají standartně průměr 35 mm.

Je vyvrtání otvorů nějak zpoplatněno?
Otvory vyvrtáváme zdarma.
Co je třeba udělat v případě poškození zásilky?
Je nutné vyhotovit protokol o poškození zásilky za přítomnosti kurýra, pořídit fotodokumentaci a zaslat na adresu info@drezy-lavello.cz. Popište prosím poškození, uveďte také číslo objednávky a osobní údaje. Reklamace bude vyřízena na základě těchto podkladů. Reklamace poškození dřezu mohou být uplatněny během 7ti dnů od obdržení zásilky.
Jak velký musí být otvor v pracovní desce pro montáž dřezu?
Otvor by měl být o 2 cm menší, než je délka a šířka dřezu. Přesné rozměry dřezu najdete na obrázku v galerii výrobku a v popisu.
Jak doplnit dávkovač saponátu?
K doplnění nádobky dávkovače odstraňte pumpičku a lijte tekutinu do nádobky, dokud není plná. Neodpojujte nádobku od spodu desky.
Mohu si objednat dřez bez přepadového otvoru?
Ano, prosíme uveďte váš požadavek v poznámce u objednávek. V opačném případě bude otvor vyvrtán.