Nejčastější dotazy
- Z čeho je vyroben dřez?
- Žulové dřezy jsou vyráběny z hmoty vzniklé spojením drti (žuly) s pojivem (syntetická pryskyřice) v poměru 80% – 20%. Hmota polymeruje (tvrdne) ve speciálních formách, které dávají výrobku jeho tvar.
- Kolik let záruky nabízíte?
- Na dřezy se vztahuje 10letá záruční doba.
- Jak pečovat o dřez?
- Především je nutné zabránit dlouhodobému kontaktu se silně barvícími látkami, jako je šťáva z červené řepy, čaj atd. Je nutné průběžně odstraňovat nečistoty. Navíc čas od času (např. jednou za 2-3 týdny) doporučujeme ošetřit dřez jedlým olejem – suchý hadřík navlhčete olejem a přetřete dřez (musí být suchý a čistý), počkejte několik minut a druhým, čistým hadříkem otřete. To způsobí vznik ochranné vrstvy a dřez bude mít hezký vzhled.
- Jak dlouho firma vyrábí dřezy?
- Dřezy vyrábíme od roku 2006.
- V kolika barvách se dřezy vyrábějí?
- Dřezy jsou dostupné v 6 barvách.
- Jaká je čekací doba od odeslání objednávky?
- Standardní doba realizace objednávky je 5 pracovních dnů, toto období lze zkrátit na základě individuální dohody.
- Nabízíte také jiné příslušenství?
- Ano, v nabídce máme také dřezové baterie, dávkovače, sifony, přípravky pro péči o dřezy, záslepky otvorů.
- Je možné si zboží vyzvednout osobně?
- Ano, je to možné pod podmínkou předchozího sjednání konkrétního termínu.
- Proč na zboží poskytujete záruku pouze 10 let a jiné firmy např. 35-40 let?
- Granitové dřezy vyrábíme 10 let, proto s jistotou můžeme poskytnout záruku 10 let.
- Jaký je rozdíl mezi sifonem s excentrickým ovládáním a klasickým sifonem?
- Sifon s excentrickým ovládáním je vybaven automatickou zátkou, která je propojená se sifonem pomocí zabezpečeného drátku. Když otočíme automatickou zátku, sifon se otevře a voda vyteče z vaničky. Výhodou tohoto systému je, že nemusíme dávat ruce do horké nebo špinavé vody, abychom vypustili vodu z dřezové vaničky. Po vypuštění vody z vaničky můžeme vytáhnout sítko a odstranit větší zbytky jídla.
Sifon klasický (manuální) – odtokové sitko se vytahuje a uzavírá ručně. Aby voda neunikala z vaničky, uzavřeme sítko tak, že jej zamáčkneme.
- Jsou ve dřezu vyvrtány otvory?
- Pokud v objednávce není žádné příslušenství (tj. baterie, sifon s excentrickým ovládáním/ klasický sifon nebo dávkovač) pak standardně vyvrtáme pouze jeden otvor pro baterii. Pokud byl vybrán dávkovač saponátu budou v dřezu dva otvory. Pokud bude vybrán sifon s excentrickým ovládáním a dávkovač, pak vyvrtáme 3 otvory.
Lze také objednat dřez bez otvorů – tuto informaci napište v políčku dodatečné informace „Poznámky“. Všechny otvory mají standartně průměr 35 mm.
- Je vyvrtání otvorů nějak zpoplatněno?
- Otvory vyvrtáváme zdarma.
- Co je třeba udělat v případě poškození zásilky?
- Je nutné vyhotovit protokol o poškození zásilky za přítomnosti kurýra, pořídit fotodokumentaci a zaslat na adresu info@drezy-lavello.cz. Popište prosím poškození, uveďte také číslo objednávky a osobní údaje. Reklamace bude vyřízena na základě těchto podkladů. Reklamace poškození dřezu mohou být uplatněny během 7ti dnů od obdržení zásilky.
- Jak velký musí být otvor v pracovní desce pro montáž dřezu?
- Otvor by měl být o 2 cm menší, než je délka a šířka dřezu. Přesné rozměry dřezu najdete na obrázku v galerii výrobku a v popisu.
- Jak doplnit dávkovač saponátu?
- K doplnění nádobky dávkovače odstraňte pumpičku a lijte tekutinu do nádobky, dokud není plná. Neodpojujte nádobku od spodu desky.
- Mohu si objednat dřez bez přepadového otvoru?
- Ano, prosíme uveďte váš požadavek v poznámce u objednávek. V opačném případě bude otvor vyvrtán.